برگزاری مراسم معارفه دانشجویان رشته مطالعات فرهنگی

مراسم معارفه‌‌ دانشجویان نوورودی رشته مطالعات فرهنگی به همت انجمن علمی – دانشجویی این رشته، روز پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد هندی و بشری شکوری از دانش‌آموختگان این رشته و دبیران سابق انجمن علمی – دانشجویی رشته ‌مطالعات ‌فرهنگی توضیحاتی از تجارب خود در دوران دبیری انجمن، ارائه دادند.

در ادامه، پروین شاهین، دبیر کنونی انجمن علمی – دانشجویی مطالعات فرهنگی درباره فعالیت‌های انجمن مواردی را به دانشجویان نوورود متذکر شد. سپس، فایل ویدیویی سخنرانی محمد رضایی، مدیرگروه اسبق مطالعات فرهنگی و اولین مدیرگروه این رشته برای دانشجویان پخش شد. سخنرانی دکتر آرش حیدری، مدیر گروه این رشته درخصوص وضعیت کنونی گروه و سیاست‌های جدید پیش‌گرفته‌شده ازجمله بخش‌های دیگر این برنامه بود.

در پایان، دکتر عباس کاظمی، مدیر گروه سابق این رشته هم درباره سیاست‌های فرهنگی گذشته و نتایج و دستاوردهای مثبت صحبت کرد. درنهایت، سه نفر از دانشجویان سابق این رشته هم درباره دوران دانشجویی خود، آینده رشته و نیز تفاوت‌های رویکردی به مطالعات فرهنگی و اهمیت شناخت مسیر خود در این رشته با دانشجویان صحبت کردند.